شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ |۱۵ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 19, 2024
خانی

حوزه/ امام جمعه نورآباد گفت: دفاع مقدس گنجینه ای ارزشمند برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام محمد یوسف خانی، امام جمعه نورآباد امروز در مراسم آغاز سال تحصیلی مدرسه علمیه بقیه الله الاعظم(عج) شهرستان و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بیان داشت: دوران دفاع مقدس گنجینه ای ارزشمند و نورانی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

وی با بیان اینکه باید رشادت ها و دلاورمردی های رزمندگان دوران دفاع مقدس برای نسل نوجوان و جوان جامعه تبیین و تشریح شود، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس نمایش قدرت اسلام عزیز در دنیا و تثبیت و صدور انقلاب در سطح جهان است.

امام‌ جمعه نورآباد بیان داشت: هفته دفاع مقدس، هفته رسوایی مدعیان کاذب هنر و قدرت و افشای تزویر در عصر مادی‌گرایی و سلطه قدرت های اتمی و شیطانی است.

حجت الاسلام یوسف خانی گفت: هفته دفاع مقدس در یک تعریف نرم افزار دستیابی ما به ایران قوی و فتح قله های مبتنی بر مقاومت اسلامی است.

وی تاکید کرد: بی شک هویت دینی و انقلابی ما با دفاع مقدس پیوندی ناگسستنی است.

امام جمعه نورآباد در ادامه خطاب به طلاب، افزود: طلاب باید در کسب معارف تهذیبی، علمی و پژوهشی کوشا باشند و نظم و انضباط را برای حضور در کلاس های درس و بحث،سرلوحه فعالیت تحصیلی خود قرار دهند.

حجت الاسلام یوسف خانی در پایان با بیان اینکه اساتید و کادر مدارس علمیه باید در تربیت طلابی مهذب و در تراز اهداف انقلاب همت خود را بکار گیرند، خاطرنشان کرد: اساتید و کادر مدارس علمیه باید در تربیت طلابی مؤمن و کارآمد شاخصه های حوزه انقلابی را مدنظر قرار دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha